afla-ti tipul de feromoni...salveaza toolbar-ul

toolbar powered by Conduit

12 octombrie 2008

În sfârşit...am blog !

A trecut ceva timp de cand am auzit prima data termenul de "blog", şi, curios din fire, am ineceput sa întreb în stanga şi- n dreapta ce-i "blogul".Relativ satisfăcut de răspunsurile primite( hai ba..nu ştii ce-i ăla blog?? toată lumea are!! ), m am hotărât sa mi fac şi eu. Primul pas...ianuarie 2008 - cu ceva banuţi de la parinţi, salariul pe 3 luni si cateva bonuri de masa..mi am luat calculator (am fost super fericit în perioada aia, ce i drept, şi flămând). Pasul 2... vara 2008, în timp ce unii se distrau la mare, mă conformam cu noţiunile de dublu-clik, delete şi Word.  Stapanit de o dorinţă aprigă de a deveni cool şi trendy, astazi, pur şi simplu nu m-am mai putut abţine, mi-am luat inima-n dinţi şi am dat frâu liber pasului 3...mi-am facut blog. Şi n-a fost uşor...o gramada de formulare de completat, pseudonime, denumiri, dar am razbit. Ce-o sa scriu în continuare...habar n-am.
 PS> mi-a luat vreo 2 ore pana am reuşit sa postez chestia asta,  dar e un început bun.

6 comentarii:

aNcA spunea...

evolutia ta nu s-a petrecut intr-o perioada foarte...lunga de timp...e de apreciat, conteaza si intensitatea cu care iti doresti un lucru! acum ai si un blog, poti abera aici, si noi pe langa tine ;) sau eu :D acum astept noutati intr-ale 'aberarii'

Anonim spunea...

tulai doamne ai si tu blog!:)) felicitari pt realizare:))

Anonim spunea...

Pari tare in vorbe oare esti unu care se plictiseste ?
/vrei ca agati niste pipite care tot ca tine nu au ce face pe net......

Anonim spunea...

ma sti si te stiu

salut seful muntilor stincosi

SyntaX spunea...

m-ai prins meştere. să nu mai spui la nimeni !!

Anonim spunea...

Tara asta e plina de soareci si sobolani problema e ca sint de doua feluri:cei buni si cei rai care te musca pe la spate.......
Problema cea mare e ca sufera tramsformari genetice ...........
aia buni fortati de imprejurari ajung sa te muste pe la spate...
Deci concluzia mea e ca nu mai sint
soareci si sobolani din aia care erau cindva (aia dragalasi si de incredere)eu consider ca este un subiect forte important si este de neinteles cum lumea se ocupa cu forumuri despre vip-uri boala vaci nebun placi de rigips etc.....in loc sa discute de sobolani si soareci si drepturile acestor dragalasi

fii tare MARIUS hai STEAUA
hai SOBO