afla-ti tipul de feromoni...salveaza toolbar-ul

toolbar powered by Conduit

23 octombrie 2008

Răbdare...şi poţi câştiga...un zâmbet, o lecţie, poate chiar o lacrimă...

În general nu prea acord atenţie link-urilor de pe YouTube primte pe mess, dar de data asta am intrat, m-am simţit dator, pentru că, persoanei care mi l-a trimis, tocmai îi trimisesem o adresă unde chiar vroiam să intre. În primele 2 minute, chiar nu mi-a trezit interes ( veveriţe, porumbei..., d-astea vezi prin orice bar), dar am rezistat până la sfârşit si chiar am fost impresionat. Nu-mi pare rău că "mi-am irosit" 4-5 minute din viaţă (restul e generic) şi am învăţat ceva: uneori suntem prea grabiţi să facem lucruri neinteresante, suntem prea superficiali, ignoranţi,  tragem concluzii pripite...cel puţin eu. Sunt sigur că o să vă placă, nu-s sigur că o să recunoaşteţi (doamne, iar m-am grabit :D). 



 

3 comentarii:

LeeTbv spunea...

mariusica ... suntem in 2008 si tu inca mai folosesti "sfirsit" in loc de "sfarsit" ? vezi ce fac cei 7 ani de-acasa facuti in regimul comunist ?

syntax spunea...

gata,am modificat!!

Anonim spunea...

e un pic ciudat cum lucrurile marunte pot avea o asa mare importanta...dar trebuie totusi sa avem o continuitate in ceea ce facem, pentru altii poate conta mai mult decat ne imaginam noi ;)