afla-ti tipul de feromoni...salveaza toolbar-ul

toolbar powered by Conduit

12 octombrie 2008

De ce ne facem blog??

   Cu siguranţă  nu sunt primul care pune o astfel de întrebare, şi probabil nu-s cel mai în măsură să rapund, dar asta-i blogul meu şi consider ca am dreptul să prezint câteva variante de răspunsuri, deduse din fragila mea experienţă de cititor de bloguri:
- frate, tre sa scot şi eu cumva un ban, vin aia de la Google, mă sponsorizează, apoi îmi cumpără blogul, ai vazut, pe YouTube au dat enşpe miide milioane de euro, eu să scot pe jumate şi-mi trag un BMW-eu de înnebuneşte lupu, şi-mi pun şi subwoofer mosule..
-ştii, mă plictisesc în draci, am dat buzz la toate cele 463 de persoane din lista mea de mess, am trimis 38 de mass-uri, am schimbat 17 statusuri...şi degeaba, nu mai vor aştia să vorbească cu mine.Dar mama, păi mama a făcut zacuscă azi, sigur mulţi vor să stie..
-sa le arat eu la aia de la comisia d l  bac k nu e ei mai deshteptzi k mne. k ei n are blog shi kiar dc ar avea, nu shtie ei mai bn k mne sa scrie. shi o sa le para rau k mau pikt.
-
am terminat Lost-ul, Prison Break, Matrix ( :D), Stargate, 4400, ..., ce-ai vrea să fac ppână apar episoade noi? n-oi vrea să citesc vreo carte sau să mă uit pe un Atlas Geografic? Banul Olteniei?? Cum ce-i Banul Olteniei? e o monedă care se foloseşte in Oltenia.
-yo, what the fuck? e tare bro, e mega cool să ai blog. altfel te vede lumea. ştii ce-i funny, eu am chiar 2 bloguri, pe unul postez cand n-am chef, iar pe unul cand am chef.da ma man!! si pe ala pe care n-am chef, scriu în rime..
-lumea crede că-s blond/ă şi pro(a)st/ă şi că fac mereu play-back şi trebuie să mă apăr şi eu cumva.
-electoratul nu se atrage numai în timpul campaniei electorale.
    Poate că am exagerat puţin, cu siguranţă sunt şi oameni care au ceva de spus şi care ştiu să se exprime, dar cu toate astea cred că traim într-o ţară în care numărul bloggeri-lor depăşeşte numărul angajaţilor cu carte de muncă. Dar aşa ne place nouă. :D


4 comentarii:

LeeTbv spunea...

e frumos sa constati ca nu mai esti o exceptie si ca esti intrat in turma ? orice blog despre ce , cum , care e faza cu blog-urile ? ... e pana la urma tot un(s-ar putea sa te socheze putin!) ... un BLOG ! bine ai venit in turma ! beeee beeee linistit in continuare ! felicitari , ai adus albestiul(pentru necunoscatori : zona mioritica plina de pajisti in care inca se foloseste malaiul ca moneda de schimb) in secolul al XXI-lea !

SyntaX spunea...

Pentru All-in-one, punctual:
-crede-mă pe cuvânt că sunt o excepţie şi că n-am intrat în turma la care mă refer în articol;
-probabil ai fost afectat atât de mult de ceea ce am scris încât nu ai mai fost capabil să citeşti postarea până la sfârşit unde ai fi putut observa că am precizat că " sunt şi oameni care au ceva de spus şi care ştiu să se exprime". Îmi pare rău că nu faci parte din această categorie;
- nu ştiu ce gramatică ai învăţat tu în şcoală, dar dacă foloseşti paranteze urmate de ..., nu trebuie să utilizezi articolul nehotărât şi înainte şi după;
- Albeşti se scrie cu A ( adică a mare !).
- mă bucur că ai citit Mioriţa.
-mersi de comentariu !

Anonim spunea...

eu credeam ca totul din albesti e mic ... inclusiv A-ul ... doar am vazut oamenii

Stelian spunea...

Nu cred ca trebuie sa atragem atentia cuiva pentru faptul ca articolele nu sant scrise gramatical si cu semne de punctuatie.
E dreptul fiecaruia sa scrie cum vrea