afla-ti tipul de feromoni...salveaza toolbar-ul

toolbar powered by Conduit

12 noiembrie 2008

d-ale muzicii

Am primit o noua leapşă Jay Criss este vinovatul. De data asta trebuie sa constitui un top cu muzica romaneasca "penibilă" pe care am ascultat-o candva.Topul ar trebui sa conţină 3 melodii, dar ţinând cont că m-a ajutat şi Carmen (i-am promis că o fac vedetă), va conţine 5+1.
O să încep cu o melodie care mi-a placut foarte mult şi încă-mi place şi nu mi se pare deloc penibila: Cassa Loco - Eterna şi fascinanta Romanie.


Şi acum..topul penibil..., pe locul 5...aveam în 2001 melodia asta ringtone la mobil -


- pe locul 4..la mică diferenţă de locul 3...



pe 3, ce-i drept introducerea cu interviul este draguţă...



pe locul 2, după ce s-a aflat 3 luni în top...



şi incontestabilul loc 1, trupa cu care se lăuda un fost coleg că provine din oraşul său, faimosul Bârlad..


Dau leapşa mai departe lui Vlad şi d-rei Mădă .

Un comentariu:

Anonim spunea...

M-ai dezamagit...